yirmi. üc. nisan.

berlin'nin bu seneki 23 nisan senlikleri 27-28 nisan'da brandenburger tor'un orada gerceklestirildi. havanin daha iyi oldugu 28 nisan'da o tarafa yollandik biz de.

100 numarali otobüse binmek icin alex'te beklerken yasli bir ciftin "evladim, brandenburger tor'a nasil gideriz?" diye sormasi bizi bekleyen günün habercisiydi aslinda. beraber otobüse binip reichstag'in orada beraber inip karsilikli iyi günler diledikten sonra karsimiza "seyyar pfandci" su amca cikti:


sise verenlere seker takdim ediyordu, fotograf cekme talebimi de kirmadi sagolsun.

alana yaklastigimizda ise bizi mobilize cocuklar karsiladi. sonra vay efendim avrupa'da trafik söyle, vay efendim bizde trafik böyle!


baskent kardesligi: berlin'de melih gökcek esintileri.



"lan memlekette bi" söyle 23 nisan yasayamadik!" diyen "simdi bana kaybolan yillarimi verseler" temali abiler.



23 nisan kanatlandirir.


akinsiz atlarda sen gibi olan cocuklar.


"siz yetistirin, biz almaya cabalariz sonra" cocuklari ve maca girmeye hazirlanan cocuguna "kaleden kaleye gol at" diye taktik veren babalari.

 
     


 kelimelerin de ile olan bölünmez bütünlügü, kesme isaretinin yersiz konumu ve ünleyen "mu"lar.

 


dönmedolap.


"birgün belki hayatta" "another wall in berlin" icab eder diyen alman öngörüsü ve azubilik müessesesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder