a.t.a.b

tatil/izin meselesine bir miktar degindikten sonra berlin'e "izne" gelenlerden bahsetmemek olmaz tabii ki.

"fiyati, kalitesi... var mi berlin gibisi?" deyip solugu burada alanlar, özellikle kreuzberg ve neukölln'ün "gentrification"ina hatri sayilir katkida bulunuyorlar, sag olsunlar!

özellikle "madem turistim ve de ingilizce konusuyorum, neden icip sicip ortalikta gürültü cikarmiyorum?" düsturu ile hareket ettigine kani oldugum anglo-saksonik gruplar, berlin'in tadini kacirmada "candan acmis sehre karsi bir savas" durumundalar.

schlesische strasse'deki cadir alaninda köpegini sevmeye calisan ablaya kafadan "turist misin sen?" diye cikisan graffitici bir abiye denk gelmistim bir seferinde. konusmanin devaminda, büyük bir cosku ile köpegini sevmeye calisan turistlerden nasil da hazzetmedigini anlatti.

+ blogun burasi turistler icin.
- neden?
+ because, mahalle turist doldu lan!

4 yorum:

  1. İstanbul'dan gelenler bu kategoride değil ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efendi efendi gelip gittikleri sürece sorun yok. :)

      Sil
    2. Gittik, 1 hafta efendi efendi kaldık ve döndük. Pek de memnun kaldık, çok da memnun kaldık. Yine gidicem, kusura bakmayın :)

      Sil
    3. efendi misafiri her daim bekleriz efendim, basimizla beraber! :)

      Sil