yirmi üc nisan yahut flomarkt'a inen nur

berlin'deki kutlamalar flomarktta yapilan pazarlikla basladi. saticinin indirim yapmamasi üzerine öfkelenen kalabalik "türkiye iran olmayacak!", "kahrolsun seriat!", "ne abd ne ab, tam bagimsiz türkiye!" sloganlari atarken saticiya yaklasan birinin "pazarlik sünnettir mübarek!" demesi kafalari karistirdi. 

öfkeli kalabalık, birkac kisinin istedigi saygi durusunun gerceklestirilmesinin ardindan dagildi.


[fotografin hangi flomarktta cekildigini bilmiyorum, kendisine bugün facebook'ta birinin paylasimi neticesinde denk geldim. bana denk gelse üce bese bakmaz alirdim.]

berlin ve atatürk temali eski bir yazi icin söyle buyrun.

1 yorum:

  1. sevgili hasan von keyif, ben aradığım atatürkü mauer parkta buldum geçen hafta. iki tane de fotoğrafını çektim sizin blog için. saçlı atatürk, afro da diyebiliriz belki.

    fakat ben bu blogta iletişim bölümü bulamadım, buraya yazayım dedim. bana bir mail adresi gönderebilirsen sana fotoğrafları atabilirim. benim mailim trebokmoya@yahoo.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil