bir yilin daha gectigini anlama yöntemi olarak türk filmleri haftasi

berlinale'yi sag salim atlatmamizin üzerinden cok gecmeden su yazida da belirtildigi üzre yine festivallere geldik. berlin'deki "turkish community"den en büyük ilgi alakayı gören de tabii ki türk filmleri haftası oluyor, ki bu sene 11.'sini idrak edeceğiz. berlin'de gecip giden zamana atilan centikler  "silvester" ve 1 mayis'la beraber berlinale ile türk filmleri haftasi oluyor benim icin. etkinligin programi malum ortamlara düsmüs, sizi haberdar edeyim dedim.

gösterilecek filmlerin çoğu da malum ortamlarda mevcut ama onun için zahmet edin de google'a birkaç kelime yazın artık! biletler cok uygun degil, 6-8 euro. ama iste gösterimlere oyuncular, yönetmen falan geliyor. cm101mmvi fundamentals'i illa sinemada izleyecegim diyorsaniz sinema fiyatindan ucuza seyretme imkaniniz var. ayrica su an gösterimde olan "kelebegin rüyasi"nin gösterilecek olmasi ilginc geldi bana. onun disinda uzun hikaye, cennetteki cöplük ve izlememis olanlar icin tepenin ardi ilgi cekici olabilir gibi geliyor bana yoksa süphen mi var. e yani bir göz atin programa, belki sizin ilginizi baska filmler ceker.

"kombine" alacaksaniz indirimli biletlerde 6 filmde "amorti" ediyor kendini, normallerde 4. billetten sonra kârdasiniz! özellikle "ehl-i ermäßigt" icin deger mi, bilemedim.

böyleyken böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder