bu kis komunizm gelmis!

bayramin ilk günü ael limasol-fenerbahce macini seyretme niyetiyle disari attim kendimi. kotti'den arkadaslarin yanina görli'deki cafe picknick'e yürürken "cafe commune'ye bir ugrayayim." dedim. coskulu bir grup, marslarla karsiladi beni.


barda calisanlara yaklasip "hayirdir, devrim mi oldu? ama sadece burada olmus galiba, disarida pek bir degisiklik yok." dedim. meger dkp'li abiler-ablalar ekim devrimi'nin sene-i devriyesini kutluyormus. "bu kadar kisi toplanmissiniz. türkler bayramlasma derdindeyken, hem hazir fenerbahce'nin de maci varken kotti'de el koyabilirsiniz yönetime!" diye yol göstereyim dedim. pek umursamadan devam ettiler marslarina.


ben de "bugün olmazsa yarin, bir gün mutlaka" diye mirildanarak seri adimlarla fenerbahce macina yürürken gözüme giriste görmedigim afis ilisti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder