selim özdoğan ile okuma akşamı

berlin'de yaşamak, genelde cumartesi akşamları kendini dışarılara atmak anlamına geliyor. berlin'e ilk taşındığım senelerde, bu gerçekten benim için de böyleydi. sonra anlamını yitirdi sanıyorum ki. hiç öyle "ay bak burası avrupa'nın çok hede hödö bir kulübüymüş. gidelim, üç gün içinden çıkmayalım" kafam da olmadı zaten. en son bi bara ayağımı ne zaman attım, onu bile unuttum. (hakikaten...dur düşüneyim...düşünüyorum...arıza verdim)

işte cumartesi böyle sorunlu bir gün. gecesinde dışarıya çıkılır; ama mekana 23:00'dan önce girilmez. o arada yemek yenir, arkadaşlarla sohbet edilir falan fistan.

işte cumartesi fırsatını ayağınıza getirdik!

geçen pazar pınar selek'in okuma akşamı vardı. bendeniz bu tez mez belasına onu kaçırdım; ama kitabımı gönderip imzalattım...bu cuma da, auf der anderen seite'den tanıma ihtimalinizin daha yüksek olacağı, almanca yazan türkiye kökenli yazarlardan selim özdoğan "berlin okuma haftası" kapsamında okurlarıyla buluşacak. 

Yer: OMAYRA 
Engeldamm 68 10179 Berlin

Saat: 17:00

Giriş ücreti: Yok

Elinizde kitapları varsa getirin, imzalatın. Ben filmden sonra fotoğrafta da gördüğünüz "Die Tochter des Schmieds" i almış, bir çırpıda okuyuvermiştim. Çok hoş, yalın bir dille yazılmış, ilk kuşak göçmen bir kadının, göçmen olmazdan önceki hikâyesini anlatıyor. Naçizane tavsiye olunur...

Cumartesi belki kimilerinizle, görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder