taşındık! (wir sind umgezogen)



www.berlinpostasi.com (unsere neue Adresse)

yolun başında, çok da bilmeden araştırmadan, blogger'ı adres bellemiştim.

elden geldiğince rötüş yapmaya, becerebildiğim kadar güzelleştirmeye çalıştım burayı.

ama daha da önemlisi güzel insanlarla güzel şekilde, içimize sindiği, aklımıza yattığı, gönlümüzün istediği gibi doldurmaya gayret ettim içini.

birdim, çok olduk!

çok insanın emeği, enerjisi, zamanı geçti... hepsine ayrı ayrı teşekkür etmek gerekir.

burası da hepsiyle birşey yapıyor olabilmeme "yardım ve yataklık" etti.

ve fakat "umzug" zamanı geldi çattı, daha iyi olabileceği düşüncesi ve olacağı inancıyla wordpress'e geçme kararı aldık, şu anki geçici haliyle oraya taşındık!

oraya da bekleriz!

ayrıca yandaki butonlar marifetiyle facebook sayfamıza ve twitter hesabımıza da ulaşabilirsiniz. işte bunlar hep sosyal medya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder