Gezi Gözlem

- Stuttgart´ta su sikan polis panzerleri (TOMA) 70´lerin sonlarindan 2011 yilina kadar hic kullanilmamis. 2011 yilinda Stuttgart 21 karsitlarina karsi kullanilmis.

- "Gezi Parkı'nı neden destekliyorsun?" diye soranlara Milli Egitimi Bakanligi'ni gösteriyorum. GEZI kolundaydim ben lisede. Ve benim gibi yüzbinlerce genc varmis ülkemde.

- Mössingen olaylarina da benzetiyorum Gezi direnisini. Umarim kaderi benzemez. http://berlinpostasi.blogspot.de/2012/08/mossingende-kaldi-yurecigim.html

- Stuttgart´ta iki yil önce "Dagilin" anonsu yapilmadan cop kullanan bir polise 2 yil hapis cezasi verilmisti. Türkiye´de kac polis hakkinda islem baslatildi?

- SPD demis ki "Istanbul´daki olaylari tasvip etmiyoruz. Ama bu olaylar Türkiye´nin son 10 yilda modernlesme alaninda yaptigi calismalara gölge düsürmemeli." Ama´ya kadar ne kadar da güzel basliyor her cümle.

- Militarizmi kastederek söyle diyor gectigimiz günlerde ölen Tübingenli hemsehrimiz Jens Walter "Adimlarin bile ayni büyüklükte atilmasi gerekliligi, insanliga yapilmis en büyük onursuzluktur."

- Naziler ile AKP´yi karsilastiranlara kiziyorum.

- "CNN kirli ellerini Türkiye´nin üzerinden cek" diye hashtag cikmis Twitter´da. Obama kardesimin sesini özlemistim onu ararken öyle bilgisayarda gözüm takildi.

- Adamlar toplum bilimini bulur, sen ise Toplumsal Olaylara Müdahale Araci'ni.

- Biz elinde bilgisayar olan nesil yetistirecegiz diyen bir partinin 3G´yi kapattirmasi ilginc.

- Zamaninda askerler üniformayi giyince kendilerini görünmez zannediyordu, simdi ise AKP rozetini yakalarina takanlar.

- Dindar degil, yandas nesil yetistirmek lazimmis demek ki!

- Tinerciler eyleme destek verseler simdi, hakli olurlar mi olmazlar mi?

- Söyle bir olay var bilmem dikkatinizi cekti mi. Almanlar ülkemizin adi yerine genelde asagi lafini kullaniyorlar. "Wann gehst du unten?", "Was passiert unten?" gibi... Yunan ve Italyanlar icin de kullaniyorlar bu lafi. Son zamanlarda cok duydugum bir soru cümlesi ise su " Was passiert unten in Istanbul? Üst kültür müdür yoksa engin cografi bilgi midir bilemedim ki!

- Toplum lafini duyunca akillara ilk TOMA gelen bir ülkenin Engels, Durkheim veya Weber cikaramamasi son derece normal!

- "Ama bizim UEFA Kupamiz var" ile " Bizim IMF´e borcumuz yok" cümleleri arasinda cok bir fark yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder