Kafa örtüsü

Meselenin dogrudan Almanya ve Türkler ile ilgisi yok. Ama aklimda kalacagina buraya yazayim dedim. Abdullah Gül'ün zorlu cumhurbaskanligi secimi sirasinda pek cok tartismaya sahit olmustuk kamuoyunda. Her kafadan farkli seslerin ciktigi olmustu hani. Abdullah Gül cumhurbaskani secildi secilmesine ama uzunca bir süre tartismalar nihayete ermedi. Yipratmak isteyenden, "düzeltmek" isteyene kadar herkes farkli farkli seyler söyledi onun ve esinin hakkinda. Benim aklima gelenlerden bir tanesi, zihni fikirlilerden birkacinin Besar Esed`in Türkiye ziyaretinde sirasinda esiyle beraber cekilen fotograflardan yola cikarak yorumlar yapmalariydi. Besar Esed in karisi Esma Esed`in bas örtüsüzlügü ve "cagdasligina" atifta bulunmak isteyen cin fikirliler, "Bakin ya hu, Suriye`nin bile devlet baskaninin haniminin basi acik ve modern. Biz ki Atatürk cumhuriyetiyiz..." diye baslayan bir sürü güzelleme düzmüstü o siralar. Son iki senelik periyoda baktiklarinda acaba hic durumdan ders cikardilar mi diye düsünmeden edemedim aslinda. Bunca acinin ve zulmün yasandigi, basi acik devlet baskani tarafindan yönetilen Suriye ile Türkiye`yi karsilastirirken aklini sirtindaki azik torbasindan ara sira da olsa cikarmak istemeyenler, acaba bu durumda ne tür argümanlar getirirler diye merak ettim simdi. Yanlis anlasilmasin diye de sunu ekleyerek bitireyim yaziyi: Hayir, zinhar basi aciklar iste böyle, kapalilar da böyle gibi bir sacmalama yapmak degildir niyetim. Aksinda bunu yapanlara nanik yapmak istedim hepsi bu vesselam.

3 yorum:

  1. ya iyi guzel yazmissin da 700 civari tutuklu ögrenci, roboski'de katledilen 34 yurttas, 200 civari tutuklu gazeteci, aklanan Sivas katliami, ODTÜ'deki son olaylar.

    ve sessiz bir reis-i cumhur...

    he ya, tam naniklik :D

    @da2f: evet ilgisiz gercekten yazi.
    @admin: yaziyi silme durumu olursa yorumumun silinmesine de uzulmem. arkadas da acsin da2f.blogspot kendine, baktim bos hala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harman yerine de beklerim. Belki "sapla" samani ayirmasini ögrenirsin :)

      Sil
  2. zaten basortusu konusacak kadar "sap" degil ama Esad karsisinda AKPyi aklarken de ayari kacirmissin, ayar verirken de sapla saman beraber olur dert degil. sozcu-yeni safak ekseninde gezinen blog entrileri de okudukca mest oluorum eline saglik

    YanıtlaSil