Köln Postasi

Yolum bir sekilde Köln'e düsünce, oradan da bir not düsmek farz oldu.

Öncelikle Ren Nehri üzerindeki köprülerden Dom'a ve Hauptbahnhof'a gideninin üzerinde cekilmis iki fotograf:


"Ben sende kilitli kaldim"


- Seni bu cumartesi Dom'da göremedim John?
+ Cumartesi derken?
- Önünden geciyordum, bi' bakayim dedim.
+ Anliyorum abi.


Ates beni cagirdi, kulak asmadim: 


Köln'de bulundugum günlerde RTL'in haber bülteni basta olmak üzere birkac programina ev sahipligi yapan stüdyosuna girme sansim oldu. Stüdyonun orijinalini ve bize yansiyan seklini tek karede söyle gösterebilirim: 


Ayrica böyle de sakalar, numaralar...


Haber sunan abi/ablalarin en büyük yardimcisi:


RTL binasindan birkac fotografi daha arka arkaya görüp bu fasli gecelim:







(Köln Postasi devam edecek.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder