Köln Postasi - 3

[- Güzel kardesim, wir schließen. Alles muss raus. Ne varsa aklinda, yaz hepsini bu sefer!
 + Tamam abi, bi' müsade et!]

Polis esliginde yola devam ederken karsima cikan bu tablo beni sonraki sürprizlere hazirlamaliydi aslinda.


Derken grupla beraber Köln'ün Türk'üyle meshur Keupstraße'sine giris yaptik.


Halayla son bulan yürüyüsün ardindan Keupstraße yoldaki hazirligin hakkini vermeye basladi:


Icerisi de gerek ortamin kendisi gerekse orada dönen muhabbet acisindan gayet tatmin ediciydi:


Önce kahvenin müdavimlerinden birinin nasil kagit oynarken fenalasip daha kapidan cikarilamadan öldügünü dinledim.

Anlatan abi, "Kagit gecikince baktim, adam fenalasmis!" dedi.

Bir baskasi ise ölen bir arkadaslarinin karisinin kahveciye rahmetlinin borcunun kalip kalmadigini sordugunu sitayisle anlatip "Insanlik ölmemis, böyleleri de var hala!" dedi.

Oradan ciktigimda ise su ilanla karsilastim, bu vesileyle 8 nisandaki panelden Kölnlüleri haberdar etmis olayim:


Böyle güzel bir günü kemale erdirecek olan ise tabii ki ancak böyle bir sahne olabilirdi:


Ertesi gün mitfahr'a binecegim yere giderken ise Wiener Platz'daki Bogaz Köprüsü simulasyonu ugurladi beni.



[Mesaj kaygili, Türk usulü haber sonu]

Ve tabii sporun ve rekabetin güzel yüzünü gösteren, derbi icin beraberce stada giden Köln ve Dortmund taraftarlari:



- Özet gecmez misin hic?

+ Köln fena sayilmaz ama bir Berlin degil!

[ Bu sefer bitti, valla bak!]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder