baskonsoloslugun daveti

"ayrilip kendi ülkene ciksan, sen oradayken gelen diplomatlardan dis islerini idare edersin." diyen annem hakli galiba, berlin'e geleli epey oldu. yeni baskonsolos a. basar sen, yüksek ögrenim görenler icin bir resepsiyon tertip etmis, mail yoluyla haberdar oldum. egitim ateseleginin elinde daha ziyade bursiyerlerin ve de askerlik islemleri icin "özel ögrenci dosyasi" actirmis olan erkek ögrencilerin mail adresleri bulundugundan resepsiyon "endüstri meslek lisesi pilav günü"ne dönüsmesin diye buradan da duyurayim dedim. hem baskonsolosumuzun sevabini artirmaya da vesile olur belki, ac doyurmak sevaptir ne de olsa. 

21 ocak 2013 pazartesi saat 19:00'da an der urania 15, 10787 adresindeki türkevi'nde gerceklestirilecek olan resepsiyona berlin, brandenburg, mecklenburg-vorpommern ve saksonya eyaletlerindeki üniversite ve yüksekokullarda her düzeyde (lisans, master, doktora, vb.) ögrenim görmekte olan ögrenciler davetliymis. tanisma amacli programda hafif gitar müzigi esliginde türk yemekleri ikram edilecekmis.

yiyin gari!

not: simdi fark ettigime göre, yeni baskonsolosumuz twitliyormus.

4 yorum:

  1. 'şiddetle tavsiye ettiği' şeylerden haberdar olmak adına faydalı olacağını düşünerek takip eyledim

    YanıtlaSil
  2. bizzat bulunup "pilav resepsiyonunun" tadini sonuna kadar cikartacagim.

    YanıtlaSil
  3. "hava muhalefet lideri soguklar mani olmazsa gideyim." diyorum ben de.

    YanıtlaSil
  4. baskonsolostan haber var: "Pazartesi akşamı #berlin ve çevresindeki öğrencilerimizle tanışma resepsiyonumuza tüm lisans, master, doktora öğrencilerimizi bekliyorum. #Berlin #Türkevi'ndeki (adres: an der Urania 15) resepsiyonumuz saat 19.00'da. Üniversite Öğrenci Belgesiyle gelen tüm kardeşlerimiz davetli."

    https://twitter.com/abasarsen/status/293061801401262080
    https://twitter.com/abasarsen/status/293063882610724864

    YanıtlaSil